No diggity.

V pondělí jsem si vzala uplně jednoduchou, ale zato oblíbenou kombinaci mikiny z H&M a vintage Levisky. Původně jsem chtěla mít pod mikinou jen tričko, ale byla hrozná zima, tak jsem na poslední chvíli ještě vytáhla tenhle nesmrtelný (a teplý) svetr z H&M a i tak jsem přes den docela mrzla. Vansky jsem v poslední době moc nenosila, ale to neznamená, že je už nemiluju tak jako dřív.. možná jen potřebujeme pauzu a na jaře je zas s radostí vytáhnu<3

| svetr, mikina, kalhoty - H&M | bunda - 2nd hand (Levi's) | boty - Vans | kabelka - votočvohoz | čepice - F&F |







23 komentářů:

  1. poslední fotka je nejlepšíí!

    OdpovědětVymazat
  2. poslední fotka nejvíc!
    ady.

    OdpovědětVymazat
  3. super!!..taky se mi líbí poslední:D

    OdpovědětVymazat
  4. Levisky jsou nejlepší)
    http://www.iambatmanhaha.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky i outfit:-)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní8/11/13 22:46

    mají zítra v hradci otevřený sekáče, nevíš???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sorry že píšu až teď,ale fakt to nevím. Já už chodím jen na Střelák, když tam přijede sekáč.

      Vymazat
    2. Anonymní9/11/13 20:30

      V sobotu má otevřeno Textile house od devíti do dvou kdyžtak :)

      Vymazat
  7. Perfektna kombinacia, vies skvelo vrstvit! :)

    OdpovědětVymazat
  8. krásný fotky a moc ti to sluší :) je to pěkně navrstvený :) ale já kdybych si třeba do školy vzala svetr a ještě mikinu tak se asi upeču :)

    OdpovědětVymazat
  9. ta bunda je dokonalá! <3 a ty jsi ňuňu jako vždycky

    OdpovědětVymazat
  10. Celé super, ale trochu sa mi nepáči tá kabelka. Neviem, trochu sa mi nepáči. A je ten sveter taký "tvrdý", ale "mäkký"? Viem, že je to divná otázka, ale neviem zohnať žiadny mäkký sveter. Inak je krásny, aj tie Vansky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to nevím:/ Že by byl nějak měkkoučký se říct nedá, ale tvrdý určitě teda není...:) Ale podle mě jsou teď měkké v Reserved a v Lindexu:))

      Vymazat
  11. perfektní a super kontrast s trávníkem v pozadí <3

    OdpovědětVymazat
  12. Si krásna... závidím ti vlasy :D ... a outfit je perfektný
    FashionEaterLoves

    OdpovědětVymazat
  13. užasné ♥ ta poslední fotka je top !!

    http://mishellife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

♥♥♥