BFB |Best Friends with Beanies|

Mimo fotek ze sobotního večera (minulý článek) mám i fotky outfitu ze soboty i neděle. Tyhle fotky jsou ze soboty, kdy jsme s Nataškou měly na čerňáku, čas, takže jsou fotky zase trochu jiné než obvykle. Ty boty jsem si uplně zamilovala a poprvé jsem vytáhla tenhle černý kabát z H&M, který mám od minulé zimy. Fotky jsou výjimečně focené na objektiv 18-55 (místo 50 mm), ale docela se mi ty na 18 na šířku zalíbily:)

| kabát, košile - H&M | svetr - F&F | rifle - Terranova + DIY | boty - Stradivarius |
| čepice - C&A | kabelka - Lindex |











btw nechápu co to je s tou kvalitou fotek, ale už nemám sílu (a čas) to po třetí předělat..

22 komentářů:

  1. hrozně vám to sluší, ty boty jsou fakt nádherný)

    OdpovědětVymazat
  2. ten kabát je úžasnej a strašně se mi líbí s těma džínama! :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  3. krásné outfity, moc vám to slušelo! :-))
    btw taky se ti po nahrání fotek zhorší šíleně kvalita? totálně netuším, čím to je, přitom v počítači je mám normální, ale po nahrání do článku jsou prostě takový tmavý a "fujkový"...

    OdpovědětVymazat
  4. Sekne vám to :) A ten tvůj kabát je boží! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jste nádherné:) Máš boží boty:3

    OdpovědětVymazat
  6. jo, tenhle kabát jsem obdivovala už minulou zimu :-) je fakt boží stejně jak ty boty :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno je dokonalé -prostředí,outfity,radost no nádhera:-)

    OdpovědětVymazat
  8. krásný! Aničko máš super boty!<33
    http://vendulajirmannova.blogspot.cz/2013/09/giveaway-ahaishoppingcom.html
    Zvu tě na končící giveaway sponzorovanou ahaishopping.com

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný kabátek . Ty cvočky na něm <33

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. jé máte super ležérní outfity a přesto originální!!

    OdpovědětVymazat
  11. mam strasne rada tvoje fotky, vzdy z nich ide taka dobra nalada :)
    a tie rifle, oooo krasne su, aj mne rake urooob :D


    http://appleispink.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. ♥♥♥ to nemá chybu !!!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. moc ti to sluší :) i kamarádce :) ♥

    http://mishellife.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní3/11/13 16:20

    Ahoj, jak si udělala ty boží džíny? :3 :O

    OdpovědětVymazat

♥♥♥