Leggings and Converse.

Tenhle outfit jsem na sobě měla včera, kdy se u mě vystřídalo spoustu nálad. Převažovala ta špatná a ta trvá až doteď. Mám mononukleózu. Sice v nějaké mírnější formě, ale musím dodržovat dietu a je možné že mi zkazí cestu, na kterou se těším už půl roku a o které jsem sem ještě nepsala a zatím psát nebudu. Doufám, že mi doktorka cestu povolí, jinak se asi zabiju (a stejně pojedu).

| legíny, svetr - H&M | bunda - 2nd hand (H&M) | boty - Converse |
| taška - Bershka | náhrdelník - Promod |









21 komentářů:

  1. Prajem skoré uzdravenie, chápem, aké by to bolo, keby si "tam" ísť nemohla!
    (+ Conversky sú super!)

    OdpovědětVymazat
  2. to je mi líto,já jí měla asi dva roky zpátky :) taky mírnější a možná tě uklidnim,ono ke konci už ta dieta nemusí být tak přísná :)) teda ta moje aspoň nebyla... ale hrozně mě to štvalo,jsem furt jedla pudingy že už jsem je potom ani nemohla vidět :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na bílé conversky mám už delší dobu zálusk, ale možná i víc mě zaujala ta taška a náhrdelník. Dobře sladěná a navíc Ti to sluší, co víc ke štěstí. :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Legíny mi nic moc neříkají, ale zase máš dokonalý náhrdelník!

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že se brzy uzdravíš abys na svou vysněnou cestu mohla jet. :)

    OdpovědětVymazat
  6. skoré uzdravenie

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Ať ti vyjde cesta!! Takový nízký conversky mám černý, časem snad budou i tyhle. Vypadají prostě nejlíp a máš asi nejlepší džínovou bundu, kterou znám. Vypadá hrozně pěkně a tobě to strašně moc sluší. Jak jinak taky že. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hlavu hore,držím palce nech Ti cesta výjde :)
    Vyzeráš ako vždy úžasne!!

    Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog!

    OdpovědětVymazat
  9. tak jestli jsi měla špatnou náladu, tak na outfitu se to neprojevilo vůbec, mně se tahle kombinace líbí a moc!! :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. tohle ti děsně sekne!
    jestli máš mírnější formu, tak je to fajn to se určitě rychle dá dohromady :)
    já jsem včera byla celý den megansraná, jelikož mi ráno po cestě do školy napršelo do batohu a zničilo se mi tak asi pět učebnic přes 1000kč a teď je asi neprodám :D

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní12/6/13 15:20

    tie legíny sú skvelé.
    tiež som mala mononukleózu v septembri. neviem či miernejšiu alebo akú, ale bolo to dosť zlé a keby na to prišli prvšie tak idem na infekčné. ale diétu som mala tiež, no žeby som ju nejak úplne stopro dodržovala, myslím, že to tak hrozné nebolo, v pohode sa mi výsledky pečene upravila. tak prajem nech ti to neskazí plany.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti to sluší a brzy se uzdrav :) Ať ti ta cesta vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  13. ty legíny jsou z nové, nebo ze starší kolekce? prosiiiim!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je už asi rok a půl a ještě k tomu jsou z Drážďan,..:/ tady jsem je ani neviděla.

      Vymazat
  14. Outfit je super a těm legínám já prostě fandím :))
    A jinak, doufám, že ti tu cestu povolí a brzy se uzdrav ;)

    OdpovědětVymazat
  15. snad to dobře dopadne:)
    Outfit krásný, hlavně náhrdelník!<3

    OdpovědětVymazat
  16. ja som mala mononukleózu pred vianocami, ale ja som ležala aj v nemocnici a diétu som mala takú, že som viacej nejedla ako jedla :D jediné čo u mňa fičalo boli sucháre :D ale ako vidím ty si fit a keď je to len miernejšia forma tak to bude v pohode, telo sa aspon trochu prečistí pri diéte:))
    outfit parádny, a converse sú <3

    OdpovědětVymazat
  17. aaaaaaaaaa, konversky už mám taky objednané a čekám až mi přijdou! <3

    OdpovědětVymazat

♥♥♥